Thứ Ba, 19 tháng 8, 2014

Potrošeni proizvodi: June/July 2014

Pozdrav svima! U ovom postu donosim 10 dobrih proizvoda koje sam nedavno potrošila. Svi imamo favorite, a ovo su moji.

Schwarzkopf GLISS Hair Repair, Daily Oil Elixir: Bez ovog proizvoda ne mogu. Nanosim ga na osušenu kosu, kako bi mi zagladio vrhove i dao kosi zdrav izgled i sjaj. Fenomenalno miriši, a svoj posao obavlja odlično. Nije mastan i ne otežava kosu. Trajao mi je čitavu vječnost, a stalno sam ga koristila, tako da se stvarno isplati. Ukrotio mi je ispucale vrhove, a s njim mi kosa izgleda zdravo, a ne suho i oštećeno. Najbolji proizvod ove vrste kojeg sam probala. Cijena: 60kn

Nivea Hair Care, Invisible Hold Hairspray: Povremeno bi ga koristila da učvrstim frizuru, ali uglavnom sam ga koristila kako bi ukrotila neposlušne vlasi dok nosim visoki rep. Nije bio ljepljiv, izgledao je prirodno u kosi. Dobar proizvod, sada imam neki drugi lak, i vidim razliku ali - na gore. Preporučujem.

Syoss, 12-0, Intensive Lightener: Ovaj proizvod (i samo ovaj) koristim kako bi napravila/održavala moju Ombre frizuru. Ovo je zapravo ''bleach'', košta oko 30kn. Budući da nikada prije nisam farbala kosu, ovo je dobar izbor za mene i lako ga je koristiti (proizvod je idiot-proof, recimo to tako). L'Oreal ima svoju liniju Ombre proizvoda, međutim, kada sam prvi puta radila Ombre, L'Orealovi proizvodi nisu bili dostupni, tako da sam uzela ovaj Syoss proizvod, i nastavila sam s njme. Nikada neću kupiti L'Oreal Ombre proizvode jer ne volim kad se od mene radi budala (to je isti proizvod kao ovaj, radi istu stvar, ista količina, a košta duplo više, 60kn - nije 60kn puno, ali stvar je principa). Vratimo se na Syoss - jedan proizvod mi je dovoljan za jedno posvjetljivanje, a ja posvjetljujem kosu od brade (kosa mi je uglavnom do pupka). Tako da ono što piše na proizvodu da ako imate kosu dulju od ramena vam trebaju 2 bočice - slobodno to ignorirajte. Ne znam da li da napišem post kako radim Ombre (fotku možete vidjeti na mom instagramu). Posvjetljujem kosu sama jer me to zabavlja, a proces je lagan. Da li ovo oštećuje kosu - da. Kosa je suša i imam više ispucanih vrhova (koji su i vidljiviji jer je kosa svjetlija). Ali oštećenje nije tako strašno da izgledam grozno, zapravo, znala sam imati suhu kosu i kad ju nisam farbala. Inače prirodno imam tamno smeđu kestenjastu boju kose, od ovog proizvoda postanem bakrenasto-plava. Ne vjerujem da moja kosa može doći do platinasto-plave, jednostavno je pretamna (a i ja sam htjela baš tu bakrenastu nijansu). Ovaj moj proizvod je sada nedostupan, a došli su novi izdanja izbjeljivača, mislim da sam zadnji put uzela 13-0 nijansu - isti je proizvod, drugo je pakiranje, tako da nema neke bitne razlike. Uglavnom, dugo koristim Syoss izbjeljivače, i preporučujem ih - 10/10.

MiVita, koža, kosa, nokti, dodatak prehrani: Ove kapsule sam pila 30 dana, i vidjela sam blago poboljšanje na koži - tj. nisam imala nikakva izbijanja na licu koja inače imam one dane u mjesecu. Jedno upozorenje - na proizvodu piše da ga je najbolje uzeti nakon jela. Ono što to znači jest da ga MORATE uzeti nakon jela, na pun želudac. Jednom sam ga zaboravila uzeti po danu, i uzela sam ga u 2 ujutro, na prazan želudac - naravno, uzrokovao je povraćanje (tako to funkcionira). Uglavnom, pogreška je moja, jer nisam slijedila upute. Što se tiče poboljšanja na kosi/noktima, nokti su mi bili nešto čvršći, a na kosi nisam primjetila neku razliku. Ovo bi preporučila ljudima kojima treba blago poboljšanje, tj. koji nemaju nekih težim problema s kožom/noktima. Ako imate akne ili druge ozbiljnije probleme s kožom, ne vjerujem da će ovaj proizvod biti dovoljno snažan.

Aveo aceton: Ovo mi je valjda trideseta bočica ovog acetona. Koristim ga dugo, druge proizvode niti ne isprobavam. Uklanja mi lak brzo i učinkovito, ne isušuje mi ruke (ali pazim da ga ne držim predugo i uvijek stavim kremu kasnije). Najbolji mi je za popravljanje šlampave manikure. A još je i najjeftiniji: Jedna bočica košta manje od 4kn! 10/10

Balea Losion za ruke, Limited Edition: Ovaj losion/krema za ruke je prvi balein u ovom pakiranju kojeg sam kupila. Trajao mi je strašno dugo, a kupila sam ga prije ove zadnje zime. Pakiranje je najbolji dio, jako je spretno, i zato ga volim imati po kući (za one lijene trenutke kada mi se ne da otvarati kremu). Losion je vrlo lagan i brzo se upija, dovoljno vam je pola jednog doziranja. Ovaj proizvod sam ostavila sa strane tijekom najveće zime i nisam ga koristila jer jednostavno nije dovoljno dobar/hranjiv za najveću zimu. Zato je ovo 'losion', a ne krema. Proizvod pruža blagu zaštitu za ljude koji nemaju problematičnu kožu na rukama, ali ako imam suhe ruke, ovaj losion mi neće pomoći - treba mi nešto hranjivije. Preporučujem, meni je super za proljeće/ljeto, a ako mi se ruke isuše, koristim neku bolju kremu par dana. Miriše fenomenalno, a stvarno imate puno izbora u dućanu. Već sam kupila novu verziju.

essence, express dry drops: Ovo mi je četvrta bočica ovog proizvoda, često ga koristim i dobro radi svoj posao. Kapnem 1-2 kapi na svaki nokat nakon nanošenja laka, i lak mi se brzo osuši. Proizvod je spretan za korištenje i učinkovit. Moram priznati da mi je essence sprej za brzo sušenje bolji ako radim neku složenu manikuru s puno slojeva, ali ovo mi je super za jednostavne manikure. Cijena: 17,90kn

essence, rašpica: Ovu malu rašpicu sam kupila kako bi je nosila u torbi (za slučaj da mi pukne nokat negdje u gradu). Pakiranje je super za ubaciti u torbu, a rašpica je taman po mom ukusu (za sitne popravke). Nije pregruba, i brzo mi popravi problem dok ne dođem do doma. Ne koristim ovo doma kad trebam srediti nokte, ali super je za make-up torbicu i za putovanja. Miris trešnje jedva osjetim, pa to nije problem.

Becutan, vlažne maramice: Prije sam za skidanje šminke (tj. za početno skidanje šminke) koristila make-up maramice, ali otkrila sam Becutan i odustala sam od takvih proizvoda. Ove vlažne maramice su moj apsolutni favorit. Miris im je nježan i blag, a maramice imaju čvrstu teksturu. Uklanjaju mi početni sloj šminke i masnoće, a kožu mi ostavljaju čistu. Ne iritiraju me niti uzrokuju crvenilo. Ovo pakiranje od 20 maramica košta 6,90kn, ali inače doma držim veće pakiranje od 72 maramice, mislim da to košta 12-17kn. Ne znam što bi bez ovog proizvoda, moram ih imati pri ruci. 10/10

SebaMed, sapun: Ovaj sapun uvijek moram imati u kući, obožavam ga i dugo ga koristim. Imam masnu kožu, a ovaj sapun za osjetljivu/problematičnu kožu mi jako dobro odgovara. Proizvod mi savršeno očisti lice - sva masnoća i nečistoća nestanu. Osjećam blago, jako slabo zatezanje kože. Proizvod me ne isušuje, ali ne koristim ga svaki dan, nego svaki drugi/treći dan. Ako imate masnu kožu, ovo će vam ukloniti doslovno svu masnoću. Makar je moj stav da ipak nije za svaki dan. Sapun je svijetlo-zelene boje, i lako stvara bogatu pjenu. Lako se uklanja s lica vlažnom blazinicom. Ne preporuujem ga za ruke jer će ih jako osušiti. Ako imate problematičnu kožu na leđima/dekolteu, ovaj proizvod je super za ubaciti pod tuš, jer ne biste trebali koristiti obične gelove. Ja ga imam pod tušem tijekom ljeta jer mi se koža dosta masti u ljetnim mjesecima, a ovaj sapun mi pruža osjećaj potpune čistoće. Jedan sapun košta 20kn, znači super cijena za ovako dobar proizvod. SebaMed proizvode kupujem u Mulleru, makar mislim da su dostupni i drugdje.


To je to za današnji post. Jeste li isprobali koji od ovih proizvoda? Uglavnom, uživajte u ovom tjednu, vidimo se ubrzo!


xoxo, Jelena



Socializer Widget By Blogger Yard
SOCIALIZE IT →
FOLLOW US →
SHARE IT →

0 nhận xét:

Đăng nhận xét

Labels

'70 grape sweater accent nail accessories acrylic afrodita alessandro alverde arm art ASHley autumn aveo avon baking paper balea balm base beautyUK berry BioProl bipa black blackest black bloody mary to go blue blue paradise blush body body lotion body&soul book bornpretty bronze bronzer Brown Bruno Brownani brush candy bar care carmex catrice Caught On The Red Carpet cera di cupra chi chi circus confetti city amazon cleanser clouds coastal scents collection colour&go comparison concealer coral cracking creative ctfxc cupko deborah deborah milano dental floss dental floss container pieces dermapip discussion DIY dm dotted dr.organic dragon skin Dulce and Havanna ebelin essence Eveline eyebrows eyeliner eyes eyeshadow face fantasy fire farmakol fashion favorite floss nail polish necklace flowers Formula 10.0.6 foundation fruit juice fun Gabrini garnier glitter gold gold fever golden rose Goldfinger gradient green grey Grey's Kelly hair halloween hands haul hazelnut cream pie hearts hibiscus highlight hipp hm hobby hologram Honey Crystals i wear my sunglasses at night ikea inventory iq cosmetics iris bon bon Its Rambo No5 jewelry KKCenterHk L'oreal La Roche-Posay labello lander lashes LE leaves limited edition lip balm lipgloss lipliner lips lipstick look by bipa lotion lush make it golden make up make up bowl make up factory mascara mask mat matte max factor maybelline midnight date military jacket mini colorama mint miss piggy reloaded moment Mont Bleu muller nail art nail beads nail file nail sequins nails navy neon neutrogena nivea nude nuxe oil olival ombre orange organisation palette party blue passion for fassion peeling perfume pigments pink pip powder preview prussian blue purple rainbow rainbow necklace red review revlon ring rosal rose Rouge Parfait run forest run S-he sale sand scent schwarzkopf scotch tape sea season of extremes sephora shampoo shimmer silver Sir Yes Sir skittles smart girls sombrero tan sparkly sponge spray stamping stickers studio nails top sealer studs summer summer look sundance sunset clouds swatch syoss the nude the better tools trust in fashion turquoise fever velvet nail powder wash water decals wax wet'n'wild white winged wonder women yellow yellow submarine yolizul