Thứ Năm, 21 tháng 8, 2014

Hello Beauty Make-up Sponge, Review And Comparison

Pozdrav svima! U današnjem postu donosim recenziju ove slatke spužvice za nanošenje make up-a koju možete pronaći u Bipi. Proizvod je vrijedan pažnje, i isplati ga se kupiti.

Vrsta proizvoda: Spužvica za nanošenje tekućeg pudera/korektora/itd...; za mokro korištenje
Ime proizvoda: Hello Beauty, Makeup Sponge Applicator
Cijena: 19,90 kn
Gdje kupiti: samo Bipa
Ocjena: 10/10
Kupila bi ponovno?: Apsolutno. Imam i plavu verziju.
Kako koristiti: Spužvica se može koristiti suha i mokra. Nisam je uopće koristila suhu jer bi ju ipak trebalo koristiti mokru. Znači, stavim spužvicu pod vodu, stisnem par puta, spužvica nabubri i uveća se (skoro pa duplo), nakon toga iscjedim višak vode (ovo je bitno), i spužvica je spremna za korištenje. Ako je ostalo previše vode u spužvici, rezultat neće biti tako dobar. Tekući puder nanesem na lice (ja ga nanosim tu i tamo, pa ga ravnomjerno rasporedim spužvicom, ali možete ga i rasporediti kistom, pa zatim preći na spužvicu). Spužvicom tapkam po licu da se puder dobro rasporedi i da dobijem prirodan izgled.
Moji dojmovi: Spužvica navodno dolazi u 4 nijanse: bijela/roza, hot pink, žuta i plava. Bijelo-rozu nisam vidjela u dućanima, ali eto, navodno ih ima. E sad, javila se neka dilema o tome ima li spužvica u hot pink boji drugačiju teksturu od ostalih - budući da nisam uzela tu boju ne mogu odgovoriti na to pitanje, tako da moja recenzija uključuje samo žutu boju (navodno je hot pink verzija nešto tvrđa). Spužvica nema mirisa (kao neke lošije verzije), a još je i antialergijska i bez lateksa. Najvažnija stvar koju trebate znati, za razliku od drugih proizvoda ove vrste koje sam recenzirala, ova spužvica nabubri kad je mokra (i zbog toga je naravno bolja od ostalih). Spužvica stvarno skraćuje vrijeme nanošenja pudera. S njom postižem prirodan izgled. Spužvica nije pogodna ako trebate sakriti puno toga ili nanijeti deblji sloj pudera (za to je ipak bolji kist). Spužvica pomaže nanijeti manju količinu pudera, i ravnomjerno ga rasporediti po licu. Meni je super jer ne volim debeli sloj pudera, a i ne trebam puno toga sakriti. Što se tiče korektora, dobra je za jako guste korektore koje treba nježno utapkati u lice.
Pranje: Na proizvodu stoji ovako: ''Ako spužvicu koristite svakodnevno, potrebno ju je jednom tjedno oprati blagim šamponom.'' JEDNOM TJEDNO???!!! To je najveća glupost koju sam čula u životu. Zamislite to: smočiš spužvicu, na njoj ostane pudera i masnoće, onda stoji dok se suši na zraku, pa se čestice prašine skupljaju po njoj, i tako 7 dana dok ju ne opereš?! Ma slobodno napravite tako - dobit ćete užasne akne! Nema šanse! Ja perem spužvicu nakon svakog korištenja. Perem ju običnom vodom i blagim šamponom (tj. Babylove kupkom koju sam spominjala OVDJE, makar se jako pjeni) ili intimnim sapunom. Spužvica se brzo suši (mora stajati na otvorenom dok se suši, jer ako ju zatvorite u kutiju, mogu se razviti plijesni), i trebala bi vam biti spremna za idući dan (ali ja ih imam više pa ih izmjenjujem). Namjerno nisam pisala recenziju prvi tjedan kad sam uzela ovaj proizvod, jer sam htjela vidjeti kako će se ponašati. Ono što sam ja primjetila jest ako ju operete što brže nakon korištenja, bolje će se oprati. Ako ste u žurbi, pa ju ostavite da čeka pranje dok se ne vratite doma, rezultati pranja će biti slabiji. Prvi puta kada sam ju prala svaki ostatak pudera sam uspjela ukloniti - a koristila sam Revlonov Colorstay (koji je zloglasan po tome koliko ga je teško ukloniti s beauty alata). Bila sam impresionirana. Međutim, sa svakim idućim pranjem, spužvicu je bilo sve teže oprati, svaki puta bi mi ostala po jedna neuklonjiva mrlja. Međutim, onda sam koristila jedan laganiji puder (Catrice All Matt plus): i kada sam ju prala ne samo da se uklonio sav trag tog pudera, uklonjene su i sve prijašnje mrlje! Tako da sada imam ponovno savršeno čistu spužvicu. Treba paziti na to da budete nježni prema spužvici, ja imam nokte četvrtastog oblika, i pri pranju sam povukla rub nokta po spužvici, pa mi se tamo napravila 'brazda'. Zapravo, izgleda kao da sam ju okrznula nožem. Zaključak: Može se oprati, ali potrebno ju je održavati i redovito prati. Neke mrlje vam se možda čine neuklonjive, ali otići će s idućim pranjem. Čak i ako ih ne uspijete ukloniti, spužvica je sigurna za korištenje, makar ima mrlja po sebi.
Zaključak: Ova spužvica košta isto kao i sve druge low-end spužvice za makeup (19,90 kn), ali pruža puno više. Od svih verzija koje možete nabaviti kod nas (a koje ne koštaju bogatstvo) ova je nadaleko najbolja, posebno zato što je jedina koja nabubri kada je mokra. Lako ju je i jednostavno koristiti, i spada pod one beauty alate koje bi svatko morao imati. Apsolutno preporučujem, ova je jedina koja vam treba.
Ovaj proizvod je za tebe ako: Ako još uvijek koristiš kistove, ili ako tražiš jeftin, a zadovoljavajući proizvod.
Izbjegavaj ovaj proizvod ako: Ako već imaš skuplje verzije ovakvog proizvoda, onda ti ovo ne treba.
Linkovi: Recenzija H&M spužvice OVDJE, a recenzija Muller spužvice OVDJE

usporedba: sve 3 spužvice - suhe:
Sve tri spužvice, Hello Beauty je smočena (primjetite koliko je narasla):

Da čujem - tko je isprobao ove spužvice? Što mislite o njima? Ne zaboravite me pratiti preko GFC, Facebooka, Twittera i Bloglovina.


xoxo, Jelena


Socializer Widget By Blogger Yard
SOCIALIZE IT →
FOLLOW US →
SHARE IT →

0 nhận xét:

Đăng nhận xét

Labels

'70 grape sweater accent nail accessories acrylic afrodita alessandro alverde arm art ASHley autumn aveo avon baking paper balea balm base beautyUK berry BioProl bipa black blackest black bloody mary to go blue blue paradise blush body body lotion body&soul book bornpretty bronze bronzer Brown Bruno Brownani brush candy bar care carmex catrice Caught On The Red Carpet cera di cupra chi chi circus confetti city amazon cleanser clouds coastal scents collection colour&go comparison concealer coral cracking creative ctfxc cupko deborah deborah milano dental floss dental floss container pieces dermapip discussion DIY dm dotted dr.organic dragon skin Dulce and Havanna ebelin essence Eveline eyebrows eyeliner eyes eyeshadow face fantasy fire farmakol fashion favorite floss nail polish necklace flowers Formula 10.0.6 foundation fruit juice fun Gabrini garnier glitter gold gold fever golden rose Goldfinger gradient green grey Grey's Kelly hair halloween hands haul hazelnut cream pie hearts hibiscus highlight hipp hm hobby hologram Honey Crystals i wear my sunglasses at night ikea inventory iq cosmetics iris bon bon Its Rambo No5 jewelry KKCenterHk L'oreal La Roche-Posay labello lander lashes LE leaves limited edition lip balm lipgloss lipliner lips lipstick look by bipa lotion lush make it golden make up make up bowl make up factory mascara mask mat matte max factor maybelline midnight date military jacket mini colorama mint miss piggy reloaded moment Mont Bleu muller nail art nail beads nail file nail sequins nails navy neon neutrogena nivea nude nuxe oil olival ombre orange organisation palette party blue passion for fassion peeling perfume pigments pink pip powder preview prussian blue purple rainbow rainbow necklace red review revlon ring rosal rose Rouge Parfait run forest run S-he sale sand scent schwarzkopf scotch tape sea season of extremes sephora shampoo shimmer silver Sir Yes Sir skittles smart girls sombrero tan sparkly sponge spray stamping stickers studio nails top sealer studs summer summer look sundance sunset clouds swatch syoss the nude the better tools trust in fashion turquoise fever velvet nail powder wash water decals wax wet'n'wild white winged wonder women yellow yellow submarine yolizul