Thứ Sáu, 29 tháng 8, 2014

IKEA - Što kupiti: sitnice za organizaciju

Pozdrav svima! U današnjem postu predstavit ću vam sitnice iz Ikee koje su meni zapele za oko. Ovo su uglavnom predmeti koju su super za organizaciju šminke i uredskog prostora. Kao što svi znate, prije 8 dana u Zagrebu se otvorila IKEA (zašto smo je tako dugo čekali??!!), i ja sam već bila. Neki predmeti su, ne mogu vjerovati da ovo govorim, rasprodani, i nema ih na zalihama, ali valjda će ih ubrzo dobiti. Inače, preporučujem prijaviti se za IKEA Family karticu, napraviti listu za kupovinu na Ikeinoj stranici, i tamo će vam odmah pisati je li proizvod uopće dostupan u dućanu. Ja sam bila u Ikei u nedjelju, i kroz cijeli dućan je bila gužva kao u pretrpanom tramvaju - ne preporučujem uopće. Radije recite šefu da ste bolesni i odite u srijedu ujutro hehe. Uglavnom, ispod slika moći ćete pronaći linkove za sve proizvode spomenute u ovom postu. Uživajte! ;)
Sve slike koje ste do sada vidjeli, sve te proizvode može naći na OVOM LINKU. Skurar linija je meni osobno predivna. Ovaj držač za svijeću je najbolji za spremanje kistova za šminkanje. Ja sam zapravo htjela najmanju teglu za biljke, jer mi je puno ljepša, međutim, prevelika mi je za kistove. Ipak može funkcionirati - samo ju trebate napuniti ukrasnim kamenčićima i kistovi će stajati unutra. Inače su mi super kao ukras po kući. Ovaj fenjer za veliku svijuću (1. fotka) je preeevelik, ne mogu smisliti ništa što bih alternativno mogla držati unutra, ali bome je lijep (swoon). Posude za svijeće (tanjuri) su super ukrasi, u njima držim ključeve ili neke sitnice koje ubacim u torbu taman prije nego izađem iz kuće. Inače, ako planirate raditi MakeUp Bowl projekt (LINK) izvrsne su i za to. A možete ih i koristiti i za njihovu izvornu namjenu, hehe.
Ideal posude za svijeće (LINK) su super ako patite na svijeće i volite ih imati po kući. Isto su dobre za make up bowl project.
Držač za pisma (LINK) je meni must-have u bilo kojem organiziranom mjestu. A ovaj predivan držač za ubruse/salvete (LINK) je prekrasan, ali ipak mi se čini bolji za držanje paleta sjenila za oči. A svi znamo da nikada dosta malih posudica (LINK) u koje možemo pospremiti olovke ili šminku.
Što se tiče ovih bijelih mapa (LINK), napravljene su od kartona, tako da ih ne bi trebali smočiti, ali su super za studentski budžet. Ipak, ako želite izdvojiti više novaca, uvijek možete pronaći nešto bolje (LINK).
Još super stvari za organizaciju: držač za pisma (LINK) je tako zgodan, e da je muškarac, plazila bi po njemu. Nije baš dobar za držanje šminke, ali super je za časopise i promo artikle, bilježnice, itd.... Ove dvije kutije imaju one pluto-čepovi poklopce na koje sam slaba (LINK i LINK), a tu možete pronaći još mapa (LINK), jer tih nikada dosta. ;)
E sada, što se tiče organizacije šminke (i nema veze da li ju držite u policama, ladicama, itd), najbolje ih je držati u dobro organiziranim kutijama. Inače sam uvijek voljela koristiti organizatore za pribor za jelo (LINK i LINK), ali daleko najbolji proizvod za sve nas koji imamo veću količinu šminke jest: ANTONIUS posuda (LINK) - jeftina, stabilna, pregledna, savršena za držanje šminke. Hvala curama s bloga Beauty&Mess (LINK) koje su već pisale o ovoj magičnoj kutiji LOL. Ako vam je ova posuda prevelika, za manje količine stvari dobra je i ova manja bijela (LINK).

Još uvijek držim dio šminke u plastičnim posudama za hranu, posebno ako sve pigmente/sjenila, itd. želim imati na jednom mjestu. Ove zelene kutije (LINK) su ok, ali dobijete previše sitnih posuda koje vam ne mogu najbolje poslužiti, da ne spomenem da mi je jedna velika posuda bila spigana, tako da nisam previše sretna. Možda su bolje ove plave u raznim veličinama (LINK i LINK).
Što reći, ove bilježnice su premedene LINK
Još divnih bilježnica LINK
A ova cijela linija nudi premedene sitne notese, bilježnice i blokiće, dolaze u puno boja, što reći kad sam slaba na to: LINK, LINK, LINK.
Ovi štambilji su premedeni, inače volim štambilje i volim crtati i šarati po papirima, pa ih nisam planirala zaobići, međutim, rasprodani su - i to već 2. dan nakon otvorenja. Što reći, tuga :( LINK Inače imam flomiće iz te linije (to su inače stvari za klince, ali koga briga), i stvarno su dobri.
Na ovoj fotki ima dosta random stvari: vrećice (LINK) koje su i inače dobre, super ako depotate sjenila ili se zezate s pigmentima. Punjive baterije (LINK) su stvarno povoljne, a ove dvije slike su mi zapele za oko (LINK i LINK). E sad, ovo stolno ogledalo (LINK) sam mjerkala, ali nije mi zgodno jer nemam dobru lokaciju za njega. Prekrasno je, ako ga imate gdje držati.
O ALEX ladičarima nema se što reći - nadaleko najbolji način držanja šminke, savršeni su a povoljni. LINK, LINK, LINK - sva 3 su super i za držanje nakita, paleta i slično, a super su i za urede. Divni su i ako ih odlučite uzeti kao dio stola: LINK
Trofast sistemi za spremanje mi se čine super za spremanje igračaka, ali i drugih stvari koje leže po kući. LINK. Sve dijelove možete kupiti i individualno, pa tako možete uzeti i samo kutije, ako su vam zgodne za odlaganje.
Inače već neko vrijeme tražim dobru policu za držanje lakova za nokte, ali to je dosta zeznuto za naći. Ideal bi bio ovakvo nešto (LINK), ali to bi netko trebao sam napraviti, a nisam ziher da se moja neće raspasti (budući da do sada nisam ništa takvo gradila). Najbolja opcija u IKEI čini mi se ova ovdje LINK, ali nisam sigurna da bi tu stali svi moji lakovi.


Eto, to je to što se tiče svega što mi je zapelo za oko u IKEI. Jeste li bili, planirate li ići, radite li popis ili idete na slijepo? I recite mi, jeste li bili u subotu ili nedjelju po onim gužvama, možda smo se laktarali po prolazima LOL



Uživajte svi, čitamo se ubrzo ;)


***Sve fotke preuzete s Ikeine web stranice.

Socializer Widget By Blogger Yard
SOCIALIZE IT →
FOLLOW US →
SHARE IT →

0 nhận xét:

Đăng nhận xét

Labels

'70 grape sweater accent nail accessories acrylic afrodita alessandro alverde arm art ASHley autumn aveo avon baking paper balea balm base beautyUK berry BioProl bipa black blackest black bloody mary to go blue blue paradise blush body body lotion body&soul book bornpretty bronze bronzer Brown Bruno Brownani brush candy bar care carmex catrice Caught On The Red Carpet cera di cupra chi chi circus confetti city amazon cleanser clouds coastal scents collection colour&go comparison concealer coral cracking creative ctfxc cupko deborah deborah milano dental floss dental floss container pieces dermapip discussion DIY dm dotted dr.organic dragon skin Dulce and Havanna ebelin essence Eveline eyebrows eyeliner eyes eyeshadow face fantasy fire farmakol fashion favorite floss nail polish necklace flowers Formula 10.0.6 foundation fruit juice fun Gabrini garnier glitter gold gold fever golden rose Goldfinger gradient green grey Grey's Kelly hair halloween hands haul hazelnut cream pie hearts hibiscus highlight hipp hm hobby hologram Honey Crystals i wear my sunglasses at night ikea inventory iq cosmetics iris bon bon Its Rambo No5 jewelry KKCenterHk L'oreal La Roche-Posay labello lander lashes LE leaves limited edition lip balm lipgloss lipliner lips lipstick look by bipa lotion lush make it golden make up make up bowl make up factory mascara mask mat matte max factor maybelline midnight date military jacket mini colorama mint miss piggy reloaded moment Mont Bleu muller nail art nail beads nail file nail sequins nails navy neon neutrogena nivea nude nuxe oil olival ombre orange organisation palette party blue passion for fassion peeling perfume pigments pink pip powder preview prussian blue purple rainbow rainbow necklace red review revlon ring rosal rose Rouge Parfait run forest run S-he sale sand scent schwarzkopf scotch tape sea season of extremes sephora shampoo shimmer silver Sir Yes Sir skittles smart girls sombrero tan sparkly sponge spray stamping stickers studio nails top sealer studs summer summer look sundance sunset clouds swatch syoss the nude the better tools trust in fashion turquoise fever velvet nail powder wash water decals wax wet'n'wild white winged wonder women yellow yellow submarine yolizul