Thứ Ba, 7 tháng 10, 2014

Avon, Baza za sjenila, Recenzija

CROATIAN ONLY. Pozdrav svima! Danas donosim recenziju Avonove baze za sjenila, koju sam uzela zato jer su je (skoro) svi hvalili. Na kraju je ispalo da nisam baš oduševljena. Baza je OK, ali nije 'sveti gral' kakvim ga neki opisuju. Ovaj proizvod bi se mogao svidjeti svima vama koji padate na fancy-schmancy stvari hehe.


Podaci o proizvodu: Avon, eye shadow primer, nijansa 'Light Beige' (jedina dostupna kod nas)
Cijena varira od 25 do 35 kn (za 3g)

Proizvod dolazi u maloj kartonskoj kutiji, a ono što mi se jako sviđa kod Avonovih proizvoda jest sigurnost da ih nitko nije dirao prije vas (aleluja!). Pakiranje je jednostavno: staklena posudica i plastičan crni poklopac. Ne sviđa mi se staklena posudica, oblik joj je ovalan i nezgodan za nošenje, i preteška je za ovako sitan proizvod. Uvijek ju oprezno spuštam na površine, znajući da mogu nešto slomiti ovako teškim staklom. Poklopac dobro drži, bazu sam uzela u travnju i nije se sasušila (na fotkama korištenog proizvoda izgleda kao da se počela sušiti, međutim, baza je još uvijek u savršenom stanju).

Ovo mi je prva baza koja dolazi u kutijici (a ne u tubici), pa nisam bila sigurna hoće li mi se uopće svidjeti. Zeznuto ju je koristiti ako imate baš jako dugačke nokte, ali za sada bez problema vadim prozvod van. Ne znam zašto, ali osjećam se totalno FANCY kada apliciram ovu bazu na kapke. Kao, tapkam prstima, ovo-ono, zabavnije je nego s drugim primerima. LOL ''fancy'' baza! Tekstura baze je lagana, podsjeća me na 'moose' pudere. Nemam nikakvih problema s mirisom proizvoda ili iritacijom kože.

Imam jako masne kapke, imajte to na umu. Vjerujem da bi baza bila vrlo dobra nekome tko ima normalnu (a ne masnu) kožu. Nijansa je bež, ali sa snažnim rozim podtonom. Budući da nosim naočale, imam problema s masnim kapcima, jer mi masnoća pređe na trepavice i zmaže mi naočale (joj te naočale haha), tako da bazu uglavnom nosim svaki dan, čak i kad ne stavljam šminku. Baza izgleda fenomenalno sama po sebi. Ujednači mi boju kože, izgleda kao bež-vanilija sjenilo. Posebno dobro dođe ujutro, jer izgledam 'budnije' nego što stvarno jesam. Međutim, nakon 5-6 sati, sama baza mi se nakupi u pregibu i imam bež linije po kapcima (užas, jelda?). Pokušala sam koristiti manje i više proizvoda, definitivno vidim bolje rezultate s manjom količinom proizvoda, jer sa velikom količinom kapci mi izgledaju suhi i 'cakey'. Sama po sebi stvarno izgleda super, baza matira kapke i dobro se stapa s mojoj nijansom kože (nije mi presvijetla kao neke).
Produljeno trajanje sjenila? Hm...moram reći da ne, nije spektakularno. Jednom sam koristila ovu bazu za svadbu i u pregibu su mi se skupila sjenila. Tako da ono što pričaju neke cure, da im ova baza pruža apsolutnu trajnost šminke, za mene to ne vrijedi. Nakon nekog vremena, sjenila će se skupiti u pregibu u jednu veliku crtu.
Izgledaju li boje intenzivnije? Pa razlika je jedva vidljiva. Neke baze stvarno pružaju intenzivniju boju, ali s Avonom to jedva primjetim. Jedino ako je neko sjenilo jedva vidljivo, onda se s ovom bazom malo bolje vidi. Ali, ništa spektakularno. Kod svakog bolje pigmentiranog sjenila razliku nećete primjetiti.
Kako bi rekli, 'tresla se brda, rodio se miš'. Proizvod je ok, ali nikako nije savršen, nezamjenjiv ili fenomenalan. Neke stvari radi ok, neke radi lošije (masnoća na kraju ipak razmrlja sjenila). Najviše sam se nadala ne-masnim kapcima, a to se ne događa (posebno nije za heavy-duty dane, više od 12h itd.). Proizvod je u istom rangu essence ili sličnih baza po ovoj cijeni. Dala sam mu šansu, ali čak i ako nanesem samo bazu, sve se skupi u pregibu prije ili kasnije. Šteta, budući da je tako fancy, hehe.


Znam da puno vas koristi ovu bazu, što mislite - oduševljene ili ne? Kako funkcionira kod nekoga tko nema masne kapke? Nadam se da ću stići napisati još koji post ubrzo. Do tada, vidimo se.


Love, j.


Socializer Widget By Blogger Yard
SOCIALIZE IT →
FOLLOW US →
SHARE IT →

0 nhận xét:

Đăng nhận xét

Labels

'70 grape sweater accent nail accessories acrylic afrodita alessandro alverde arm art ASHley autumn aveo avon baking paper balea balm base beautyUK berry BioProl bipa black blackest black bloody mary to go blue blue paradise blush body body lotion body&soul book bornpretty bronze bronzer Brown Bruno Brownani brush candy bar care carmex catrice Caught On The Red Carpet cera di cupra chi chi circus confetti city amazon cleanser clouds coastal scents collection colour&go comparison concealer coral cracking creative ctfxc cupko deborah deborah milano dental floss dental floss container pieces dermapip discussion DIY dm dotted dr.organic dragon skin Dulce and Havanna ebelin essence Eveline eyebrows eyeliner eyes eyeshadow face fantasy fire farmakol fashion favorite floss nail polish necklace flowers Formula 10.0.6 foundation fruit juice fun Gabrini garnier glitter gold gold fever golden rose Goldfinger gradient green grey Grey's Kelly hair halloween hands haul hazelnut cream pie hearts hibiscus highlight hipp hm hobby hologram Honey Crystals i wear my sunglasses at night ikea inventory iq cosmetics iris bon bon Its Rambo No5 jewelry KKCenterHk L'oreal La Roche-Posay labello lander lashes LE leaves limited edition lip balm lipgloss lipliner lips lipstick look by bipa lotion lush make it golden make up make up bowl make up factory mascara mask mat matte max factor maybelline midnight date military jacket mini colorama mint miss piggy reloaded moment Mont Bleu muller nail art nail beads nail file nail sequins nails navy neon neutrogena nivea nude nuxe oil olival ombre orange organisation palette party blue passion for fassion peeling perfume pigments pink pip powder preview prussian blue purple rainbow rainbow necklace red review revlon ring rosal rose Rouge Parfait run forest run S-he sale sand scent schwarzkopf scotch tape sea season of extremes sephora shampoo shimmer silver Sir Yes Sir skittles smart girls sombrero tan sparkly sponge spray stamping stickers studio nails top sealer studs summer summer look sundance sunset clouds swatch syoss the nude the better tools trust in fashion turquoise fever velvet nail powder wash water decals wax wet'n'wild white winged wonder women yellow yellow submarine yolizul