Thứ Bảy, 21 tháng 3, 2015

Dm: random kupovina

Pozdrav svima! Danas donosim svega po malo: par kratkih recenzija koje sam potrpala u jedan post. Zajednička tema je: svi proizvodi su iz dm-a. Svačega ima, pa počnimo.

dm, S-he stylezone, Mineral Loose Powder, 001 Ivory i 002 Beige (5g, 33 kn): Nikako mi nisu sjeli. Uzela sam dvije najsvjetlije nijanse, međutim koliko god sam prah izgleda nude ili ivory, u dodiru s kožom ovaj puder oksidira i završim sa narančastim tonom. I to nekakva tamna prljavo-smeđa nijansa; a što je najbolje, 001 na koži izgleda tamnije nego 002 (nema ovdje mjesta za logiku). Takva nijansa mi ne bi odgovarala niti ljeti. Postoje puno bolji proizvodi po puno boljoj cijeni, moja preporuka je da ove proizvode izbjegavate u širokom luku. Također naglašavaju suhe dijelove lica, i ne izgledaju privlačno (dobivate onaj brašnasti izgled). Usput sam napravila golemu pogrešku i skinula sam čitavu zaštitnu foliju, umjesto da sam probušila samo par rupica, pa sad nikako ne mogu vratiti taj višak unutra. O da, jesam li spomenula da nijansa 002 sadrži šljokice u sebi? Hehe, može li gore od toga?
Catrice, Photo finish, 18h liquid foundation (020 Rosy Beige): Ovaj puder je uklonjen iz standardne postave prije nekoliko mjeseci, a ja sam ga ugrabila zato što su ga ama baš svi hvalili i govorili kako će im biti teško bez njega. Jasno mi je i zašto, tekstura je dobra, lako se blenda, koža izgleda stvarno super. Ono preko čega nikako ne mogu preći jest vrlo neobičan miris: nekako slatkast s dozom snažnih kemikalija. Ne vjerujem da bi ovakvo nešto mogla trpjeti svaki dan. Zapravo, miris bi mu mogao biti jedina mana. Razumijem zašto cure (one sa slabijim osjetom njuha) pate za njim.
Balea, Piling za lice i vrat, malina (150ml): Ovaj piling za lice mi uopće nije odgovarao. Volim gel za čišćenje lica iz ove linije, ali piling je meni preslab. Ne osjetim nikakav efekt, mala zrnca koja se nalaze unutra su veličine pijeska i ne rade ništa. To jest, ja volim jake pilinge, baš agresivne. Ovo je za nekoga tko stvarno ne traži nešto grubo. Miris je malo presladak za mene, jedva čekam da ovo potrošim. Znate onaj osjećaj kad koristite neki proizvod a on za vas ne radi baš ništa? E to je to.

dm, Sundance, Matirajući fluid za sunčanje za lice, vrat i dekolte (50ml, 18 kn): Budući da imam masnu kožu, poželjela sam isprobati kremu za sunčanje koja ima matirajući efekt (tako barem piše na kutiji). Ok, nešto je bolja od nekih drugih krema za sunčanje na koje sam naletila, tj. pruža blago, djelomično matiranje. Ali, za moju kožu ovo nije za dan u gradu, jednostavno me ne matira. Sasvim solidan izbor za dan na plaži, ugodna je. Doduše, nešto je teže teksture i ostavlja bijeli trag koji je teško umasirati u kožu. Ok za plažu, loše za druge aktivnosti.
Essence, Studio Nails, 4in1 profi file (13,90 kn): Kupljeno, zažaljeno. Rašpica je paprinata, ima četiri različita efekta, koji su svi tako slabi da se među njima jedva spazi razlika. Prvi korak je loš za nokte (od njega se listaju), drugi korak se pohaba nakon dva korištenja (pa je ubrzo beskoristan), a druga strana rašpice uopće nije vrijedna spomena. Izbjegavati.
dm, Balea, Anti blasen gel, Gel za sprječavanje natisaka i žuljeva (10ml, 12,90 kn): Ovako bi ovaj proizvod trebao funkcionirati: treba ga nanijeti na dio stopala gdje vas 'deru' remenčići, i onda nećete dobiti žuljeve ili poderanu kožu jer će remenčić samo 'kliziti' preko gela. Funkcionira li u stvarnosti? Ne. Barem ne meni. Očekivala sam da će se gel s vremenom osušiti ili stvrdnuti na koži, međutim on ostaje u stanju gela čitavo vrijeme (bez obzira koliko malo proizvoda stavim, ili koliko dugo čekam). Uopće mi nije pomogao što se tiče žuljeva. Možda bi ovo mogao biti dobar proizvod za nekoga tko nema jako osjetljivu kožu, ali ako vas remenčići deru do krvi, ovo vam nikako neće pomoći. Možete staviti običnu Nivea kremu, imat će jednak učinak. Veliki fail. Bilo bi super kada bi postojali prozirni jastučići koji se lijepe na kožu i tako ju štite (flasteri ipak ne pomažu previše), ali ovaj proizvod mi nije pružio ama baš ništa vrijedno pažnje.

To je to za danas, nadam se da uživate u vikendu.
Love, J.

Socializer Widget By Blogger Yard
SOCIALIZE IT →
FOLLOW US →
SHARE IT →

0 nhận xét:

Đăng nhận xét

Labels

'70 grape sweater accent nail accessories acrylic afrodita alessandro alverde arm art ASHley autumn aveo avon baking paper balea balm base beautyUK berry BioProl bipa black blackest black bloody mary to go blue blue paradise blush body body lotion body&soul book bornpretty bronze bronzer Brown Bruno Brownani brush candy bar care carmex catrice Caught On The Red Carpet cera di cupra chi chi circus confetti city amazon cleanser clouds coastal scents collection colour&go comparison concealer coral cracking creative ctfxc cupko deborah deborah milano dental floss dental floss container pieces dermapip discussion DIY dm dotted dr.organic dragon skin Dulce and Havanna ebelin essence Eveline eyebrows eyeliner eyes eyeshadow face fantasy fire farmakol fashion favorite floss nail polish necklace flowers Formula 10.0.6 foundation fruit juice fun Gabrini garnier glitter gold gold fever golden rose Goldfinger gradient green grey Grey's Kelly hair halloween hands haul hazelnut cream pie hearts hibiscus highlight hipp hm hobby hologram Honey Crystals i wear my sunglasses at night ikea inventory iq cosmetics iris bon bon Its Rambo No5 jewelry KKCenterHk L'oreal La Roche-Posay labello lander lashes LE leaves limited edition lip balm lipgloss lipliner lips lipstick look by bipa lotion lush make it golden make up make up bowl make up factory mascara mask mat matte max factor maybelline midnight date military jacket mini colorama mint miss piggy reloaded moment Mont Bleu muller nail art nail beads nail file nail sequins nails navy neon neutrogena nivea nude nuxe oil olival ombre orange organisation palette party blue passion for fassion peeling perfume pigments pink pip powder preview prussian blue purple rainbow rainbow necklace red review revlon ring rosal rose Rouge Parfait run forest run S-he sale sand scent schwarzkopf scotch tape sea season of extremes sephora shampoo shimmer silver Sir Yes Sir skittles smart girls sombrero tan sparkly sponge spray stamping stickers studio nails top sealer studs summer summer look sundance sunset clouds swatch syoss the nude the better tools trust in fashion turquoise fever velvet nail powder wash water decals wax wet'n'wild white winged wonder women yellow yellow submarine yolizul