Thứ Sáu, 28 tháng 11, 2014

BIPA Beauty Tools: Group Review

Pozdrav svima! Danas ću predstaviti neke makeup alate koje sam isprobavala kroz zadnjih par mjeseci. Zajednička tematika je: svi se mogu naći isključivo u BIPI. Volim Bipine kistove, makar u zadnje vrijeme naginjem i prema Body&Soul kistovima (dostupnima u Mulleru). Krenimo!

Hello Beauty, Makeup Sponge, blue: Već sam pričala o ovoj spužvici, ali o žutoj verziji: LINK OVDJE. Sve što sam rekla za žutu vrijedi i za plavu spužvicu. Stvarno ne vidim nikakvu razliku među njima, osim što plava boja nije tako osjetljiva, pa se na njoj mrlje ne vide tako dobro. Koristim ju isključivo vlažnu, nikada suhu. Može ih se oprati, ali treba biti uporan i koristiti dobar sapun. Uživam u ovim spužvicama (bolje su od bilo koje druge za ovako nisku cijenu), i više uopće ne koristim kistove za nanošenje tekućeg pudera. Ako još niste, probajte. Cijena: 19,90kn
LOOK by Bipa, Eyeshadow brush: Obožavam dizajn ove LOOK by Bipa linije, volim kombinaciju bijele i roze. Kist imam dulje vrijeme i zadovoljna sam. Dobro nanosi sjenila na kapak, nema se tu puno za reći, odrađuje posao. Što se tiče pranja, kod ovog kista sjenila mi se povuku na bijeli dio dlake i dosta ju je zeznuto dobro očistiti. Jedino mi ne odgovara za iznimno slabo pigmentirana sjenila, kod kojih kist ''pojede'' većinu proizvoda. Cijena: 14,90kn
LOOK by BIPA, Lip Brush: Ovaj kist za nanošenje ruža ne volim i ne preporučujem. Nakon dva korištenja kist se raspao (slika dolje). Možda je ovo bio jedini zeznuti (svi ostali LOOK by Bipa kistovi su mi u jednom komadu). Kist ne mogu koristiti za obrubljivanje usana jer nije dovoljno precizan (niti blizu), a za sredinu usne mi ne treba jer to mogu srediti ružem. Dobar je jedino ako imate palete ruževa ili proizvoda za usne. Kistić nije loš, ali mi nikako ne odgovara za svrhu koja mu je namijenjena. Uglavnom ga koristim za sjenila. Cijena: 14,90 kn

LOOK by BIPA, Mascara brush: Ovo mi je najdraža četkica iz Bipe i najčešće je koristim (svaki dan). Koristim ju za oblikovanje obrva i za trepavice (nakon što nanesem maskaru, trepavice razdvojim ovom četkicom, za postizanje prirodnog izgleda). Treba mi svaki dan, čak i onda kad ne stavljam šminku. Ima ovakvih četkica i na ebayu po nižoj cijeni, ali ova je dostupna bliže nama. Možda bi mi bila još i bolja kada bi drška bila nešto kraća, ali nema veze. Preporučujem, ovo je must-have proizvod. Cijena: 14,90 kn
LOOK by BIPA, Make up Pad Duo: Ovo su one klasične make up spužvice koje bi svi trebali imati kod kuće. Lako se održavaju. Ne koristim ih previše jer pudere u kamenu nanosim kistom, ali dobro ih je imati u zalihi. Cijena: 9,90kn

LOOK by BIPA, Powder pad: Nemam pojma zašto sam ovo uzela, nikada ju ne koristim. Ovaj alat pojede većinu proizvoda, a ako ju i koristite, svejedno morate sve 'popravljati' kistom. Meni je beskorisna. Sjećam se da sam prije stalno koristila ovakve alate, danas rijetko kad posežem za njima. Cijena: 14,90kn

IQ cosmetics, Powder Puff: Ovaj proizvod namijenjen je nanošenju loose pudera. Stvarno ga slabo koristim. Zeznut je za održavanje i pranje. Uzela sam ga jer je izgledao 'retro', ali jasno mi je zašto ga danas žene slabo koriste. Možda bi bio dobar za nanošenje loose pudera za tijelo (kao neki shimmer po tijelu ljeti ili šta ti ja znam). Ja mu nisam našla neku svrhu, jednostavno mi uopće ne odgovara. Ima teksturu obične deke. Cijena: 14,90 kn

Sve u svemu, mogu se naći super stvari u BIPI, posebno jeftini (a ok kvalitete) kistovi. Danas su jeftiniji kistovi lakše dostupni, prije ih nije bilo lako pronaći, pa je BIPA bila glavno mjesto za shopping. Osobno preferiram LOOK by Bipa liniju više od IQ linije, vizualno mi se više dopada, a po kvaliteti su tu negdje. 

Tko još odlazi po kistove u Bipu? Što mislite o ovoj bijelo-rozoj kombinaciji boja? BIPA bi ubrzo trebala dobiti novi kist: stippling brush. Još jedan sladak dizajn (neću moći odoliti), ali nikako da ga pronađem u dućanu. Je li ga tko vidio?

xoxo

Socializer Widget By Blogger Yard
SOCIALIZE IT →
FOLLOW US →
SHARE IT →

0 nhận xét:

Đăng nhận xét

Labels

'70 grape sweater accent nail accessories acrylic afrodita alessandro alverde arm art ASHley autumn aveo avon baking paper balea balm base beautyUK berry BioProl bipa black blackest black bloody mary to go blue blue paradise blush body body lotion body&soul book bornpretty bronze bronzer Brown Bruno Brownani brush candy bar care carmex catrice Caught On The Red Carpet cera di cupra chi chi circus confetti city amazon cleanser clouds coastal scents collection colour&go comparison concealer coral cracking creative ctfxc cupko deborah deborah milano dental floss dental floss container pieces dermapip discussion DIY dm dotted dr.organic dragon skin Dulce and Havanna ebelin essence Eveline eyebrows eyeliner eyes eyeshadow face fantasy fire farmakol fashion favorite floss nail polish necklace flowers Formula 10.0.6 foundation fruit juice fun Gabrini garnier glitter gold gold fever golden rose Goldfinger gradient green grey Grey's Kelly hair halloween hands haul hazelnut cream pie hearts hibiscus highlight hipp hm hobby hologram Honey Crystals i wear my sunglasses at night ikea inventory iq cosmetics iris bon bon Its Rambo No5 jewelry KKCenterHk L'oreal La Roche-Posay labello lander lashes LE leaves limited edition lip balm lipgloss lipliner lips lipstick look by bipa lotion lush make it golden make up make up bowl make up factory mascara mask mat matte max factor maybelline midnight date military jacket mini colorama mint miss piggy reloaded moment Mont Bleu muller nail art nail beads nail file nail sequins nails navy neon neutrogena nivea nude nuxe oil olival ombre orange organisation palette party blue passion for fassion peeling perfume pigments pink pip powder preview prussian blue purple rainbow rainbow necklace red review revlon ring rosal rose Rouge Parfait run forest run S-he sale sand scent schwarzkopf scotch tape sea season of extremes sephora shampoo shimmer silver Sir Yes Sir skittles smart girls sombrero tan sparkly sponge spray stamping stickers studio nails top sealer studs summer summer look sundance sunset clouds swatch syoss the nude the better tools trust in fashion turquoise fever velvet nail powder wash water decals wax wet'n'wild white winged wonder women yellow yellow submarine yolizul